Nu börjar det likna nåt...

Efter drygt två år (det började på annandagen 2006) så är ombyggnationen klar. Nästan... i alla fall. Det sista rummet har vi lejt Noramålarn för att tapetsera och måla. Det är skönt. Nu är alla rum brukbara, även om det är mycket mer än bara detaljer som återstår.

Det finns många små lister, hål i taket, badrumsskåp och utomhustrappor att täta, fixa och bygga. Men... kanske inte klara när jag tänker efter.... men man kan nog kalla det spurten. Och den ska nog inte behöva ta mer än nåt år eller så...


TACK SVEN!!!

Jenny söver de dyngtrötta barn på övervåningen och jag ska plocka bort en massa grejer vi inte ska ha från övervåningen. Det är fredagsnöjet.

Och...Charlotte... jag vet att du läser denna blogg. Det gläder mig. För övrigt står det ett par fina badkarl i trädgården härute. Skulle nog funka bra till hästarna ;)

/W



Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Ops! Badkaren ja, Skäms. Skall fixa det. Ja jag tycker om att läsa din blogg. Känns som jag har lite kontakt med er då. Kram

2009-01-17 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0