Stiftsgården

Nu har jag gjort det skoljobb jag mäktar med ikväll. Vi är på Stiftsgården med pappa. Det är pappa, jag Agneta och Monica. Min pappa är en hjälte. De är få personer som under de förutsättningar han lever idag ens skulle närma sig tanken på att flyga. Han tar tag i tanken och genomför den! Vi startade idag kring klockan 14 från Bröstrps gård och anlände Stiftsgården i Skellefteå klockan 20. För två veckor sedan låg han på intensivvårdavdelning med lunginflammation!!!



Ovan ser ni Stiftsgården i sommarskrud! Just nu är det inte lika grönt och varmt. Ett tunt snötäcke och ca 10 kallgrader. Mörkt är det också, men så har ju klockan också hunnit bli 23:03. Det verkar vara ett bra ställe. De har lånat ut sin dator till mig över helgen så att jag kan jobba, dessutom varmhöll de maten till oss som vi fick i en korg till rummet, när vårt flyg var försenat.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det härligt när nån gör det lilla extra som t.ex. håller maten varm.

Har nu tid att sitta vid datorn, ingen ser vad jag gör.Barnen sover och både herrn och frun i huset är borta dock på varsitt håll.

Hoppas att ni får några riktigt bra dagar.

Kram Kerstin

2008-11-22 @ 00:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0