Nu ligger barnen och sover gott...

Passar på att skriva några rader, eftersom mitt sommarlov började idag. Jag har varit med Myra på jobbmöte under hela förmiddagen och det gick strålande bra. på något sätt bidrar en ettåring till att lätta upp mötesstämningen något. JAg tror hon bidrog till ett bättre arbetklimat på arbetsplatsen idag.

Vi har kommit ytterligare en bit i vår strävan mot nytt hus. Badrummet uppe har fått toalett och handfat. Förhoppningsvis snart också ett nytt gjutjärnsbadkarl. Bänken i tvättstugan är snart på plats. Och sedan återstår lite rens på övervåningen. För övrigt hoppas jag att ni kommer på vår loppis den 6 juli, mellan kl 12-18. Kolla in den nyskapade blogggen:  www.brostorp.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0