En stillsam kväll

image123En stillsam kväll på Bröstorp. För tillfället har alla barnen sovit i flera timmar och jag har agerat datafreak. Suttit två ! timmar framför datorn och försökt hitta gamla vänner på facebook, skrivit mejl och nu avslutningsvis nu ett inlägg på bloggen. Jag kan inte minnas att jag suttit så här länge vid datorn någonsin (men det måste jag ha gjort under prefamiljeperioden).

Min kära mamma har varit här och tagit hand om barn och tapetserat och lagat mat och röjt/städat i fyra dagar. TACK!! Nu är även Algots barnrum tapetserat och mycket mera klart. Det har blivit grönt och pippiinspirerat.

Min kära sambo är på ledarskapsutveckling och sover på hotellrum.

Har varit inne i Örebro och köpt hem ett TV-skåp till vår ganska nya TV som ändå inte är platt....  Behöver få upp det och ett par soffor på övervåningen imorgon. Även om jag är världens starkaste pappa (jag bygger den myten här hemma) så får jag nog be om hjälp.

Det är roligt det här med bloggen. Jag har en ungefärlig besökarström på cirkus tio personer, men jag har ingen aning om vilka som är inne och tittar (utom de som lämnar kommentarer). Skulle du (ja, du som läser detta) inte bara - snälla - kunna lämna ditt namn/förnamn som kommentar efter detta inlägg. Så blir min läsarekrets mer tydlig för mig..... snälla.

Grattis Kalle och Karin!

Nu lägger jag mig nog bredvid min lilla Myra.

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!
Jag har tänkt detsamma. Undrar vilka som läser min blogg så där i smyg. Jag läser i alla fall din, men det tror jag du visste redan.

2008-01-26 @ 10:09:28
URL: http://marialundin.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej kära kusinvitamin:) Jag är en av dom anonyma läsarna...

Tycker det är så roligt att läsa om er och din fantastiska familj. Roligt även att få följa med i renoveringen.

MÅnga kramar Eva

2008-01-26 @ 11:43:24
Postat av: Sandra

Tittut från syster :P

2008-01-27 @ 14:03:05
Postat av: Pernilla A

Det här inlägget hade jag inte läst då vi pratade förut så jag gick på det där med 200 läsare - en kort sekund -
hihi. Hm alltså fortfarande 6 hemliga läsare på din blogg...

2008-01-28 @ 00:34:02
Postat av: Elisabet Eknor

HUMMM...
TROR inte jag är så hemlig,men jag är en av dem som NJUTER av formuleringarna i din blogg.
HUR ni har det behöver jag bara ställa mig på trappen så SER jag det OM! OBS OM!!! jag VÄLJER att titta åt ert håll!!!
MEN jag har en UNDERBAR utsikt åt andra hållet så det är mest dit blicken dras OM det inte står EN FÖRTJUSANDE liten ALGOT o ropar inifrån:
-BETTAN BETTAN VI SKA BAKA...PÅ RIKTIGT!!!
Hela han strålar som en SOL och FÖRGYLLER min morgon.

KRAM på er!JAG kommer att SAKNA er!!!

2008-01-28 @ 20:04:44
Postat av: Inger

MAMMA............är en av kvinnorna runt dej käre William......jag kikar in ofta för att se och höra hur det är hos Dej och "dedina".

2008-01-29 @ 08:43:35
Postat av: Sofia (fd Nygård, numera Thorén)

Hej!
Kollade igenom mail på en gammal e-post och hittade din blogg, så jag är minsann en av dina hemliga (fast inte nu då) läsare ibland.

Kram

2008-01-31 @ 22:12:55
Postat av: William

Hej Sofia!

VAd roligt att du läser här!!!!

Skriv gärna och berätta lite om vad som hänt i ditt liv. E-post [email protected]

2008-02-02 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0