Slutar

Nu slutar jag blogga för överskådlig framtid.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var tråkigt för mig! Må så gott så ses vi säkert någon gång framöver!

Kram Anna

2008-02-18 @ 09:32:50
Postat av: Linda

Det tycker jag är jättetråkigt! Men jag förstår förstås, eftersom jag inte orkar riktigt själv heller.

Det har varit jätteroligt att läsa i vilket fall, och om sugen kommer tillbaka så kan du väl bara säga till!

Hälsa familjen!

Kram Linda

2008-02-18 @ 10:29:18
Postat av: Magnus

:( Tråkigt, jag som precis börjat läsa och uppskattar dina alster och livsvisdom mycket. Tack för förtydligandet av punkt fem. Jag tänker dock att eftersom det inte fins något yttre större rätt eller fel så finns det egentligen inget ansvar att upprätthålla någonting. Det sköna scenario som du målar upp är ju i så fall inte fel utan har faktiskt formats av oss och är ok?! Jag tänker kanske så att tron skapar ett annat ansvar som handlar om att leva efter det rätt/fel som en eventuell Gud skulle satt upp som måttstock (obs! inte troende människors i religionens namn egenhändigt ihopsnickrade regelverk!!!). I den ateistiska världen har ju människan inte något ansvar utanför sig själv eller? När det gäller en möjlig skapare så har människan även ett ansvar för allt skapat, dvs gentemot moder jord, djur, natur och varandra. Sorgligt nog så verkar detta helt gått förbi många av dem(oss) som högljutt hävdar sin tro...

2008-02-28 @ 11:18:19
Postat av: Magnus

Ps. Det är lite roligt att det ligger en google annons för www.gudalskardig.com på din sida :)

2008-02-28 @ 11:24:43
Postat av: Pernilla

Men William, du som ar driven bloggare nu- varfor??
Vi far alltsa forlita oss pa Jenny for att veta hur livet fortgar med er och de sma rara liven...

2008-03-01 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0