En stund till.

Jag vattnar blommorna i pappas hus. Alla saker står där. Uppställda för honom och för att hans liv skall fungera. Allt är fortfarande kvar precis som han lämnade det. Två julkort har tillkommit på köksbordet och dagböckerna från intensiven har jag lagt in. I övrigt är allt lika. Bortsett från han. Pappa, som allt står där för, kommer inte tillbaka. En dag tar det bara slut. Och allt står kvar som vi lämnade det.





Den 23 januari klockan 13.00 kommer det att vara begravningsgudtjänst i Nederluleå kyrka. Gravsättningen sker i kretsen av de närmaste på Kåge kyrkogård utanför Skellefteå, den 26 januari klockan 10.00.

Efter det tar vi andra över, pappa, och fortsätter en stund till.


Och vi ska göra så gott vi kan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Wille!



Vi beklagar verkligen sorgen, och hoppas ändå att 2009 blir ett fint (och roligare) år för er alla!



Vi var i Öllösa i helgen och Arvid och Rut pratade om att de tyckte att det var så roligt när ni alla var där. Hoppas att vi får tillfälle att ses snart igen!



Kramar från oss alla Broströmare.

2008-12-31 @ 12:30:35
Postat av: Bettan Eknor

Jag tycker verkligen att ni är BRA på att göra så gott ni kan.

2009-01-04 @ 20:21:56
Postat av: Bettan Eknor

Jag tycker verkligen att ni är BRA på att göra så gott ni kan!!!

Kram från grannen

(den 23 0 26 ska jag vara beredd med flaggan igen)

2009-01-04 @ 20:29:27
Postat av: kusin Ulla-MaY

Äntligen har jag hittat din blogg. Jag är kusin med Anders, Stina är min mor. har följt er kamp via Britta. Anders var en hjälte, du tapper och fin. Hör gärna av dig./Ulla-May

2009-01-29 @ 07:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0