Struts - jag- jovisst...

Nu jobbar jag igen. 40 procent. Nästa vecka kommer eleverna. Inför varje terminsstart är det lika ovisst. Ska det gå? Ska vi ro det här i hamn? Jag packar inte reservskärmar till fallskärmshoppare, jag monterar inte signalsystemen i trafikljusregleringen, jag genomför aldrig avancerad hjärnkirurgi och jag konstruerar inte stora hängbroar med tung trafik på lerig och flyktig mark. Mina misstag kommer på sin höjd leda till att de människor jag har hand om lär sig lite mindre nästa termin än de annars skulle ha gjort. Ingen större katastrof alltså. Puh. Lugn.

Sommar idag. Eller sommarväder åtminstone. Burit bort ytterligare en del efter loppisen. Snart syns det inte vad vi gjorde i början av juli.

Ture har bakat sockerkaka av strutsägg.




Kommentarer
Postat av: Elisabet Eknor

GRATTIS på FÖDELSEDAGEN!!!!!!

Hoppas att DU får en LUGN o SKÖN dag med många kramar!

Här kommer en från mig

Bettan

2008-08-28 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0