Våtrumskontemplation


Vid Norasjönimage76


Ägnat hela kvällen, mellan 00:50 och 02:00, åt datatrubbel, med sammhörighet till denna bloggsida. Och nu äntligen går det att skriva, men jag börjar bli för trött. Ändå en kort reflektion... Oj, oj...

När jag studerade och någon frågade vad jag fick för associationer till frasen "Våtrumsspackel på grå gipsskiva" hade svaret från undertecknad förmodligen först varit ett frågetecken (orden fanns då inte i min vokabulär) och sedan vid närmare förklaring "Gräv hellre ner mig". Idag väcker frasen "våtrumsspackel på grå gipsskiva" istället tankar som en stund för mig själv, tystnad, kontemplation, kreativitet och själavård.  

Kommentarer
Postat av: Bettan

Har ni inte lyckats skrapa ihop någon tvätthög ännu???
TIPS!!!Fixa en,lägg alla barnen OCH ta med dig Jenny på en mysig vuxenmånskens(ficklamps)promenad eller något dito,för då har ni ju barnvakt när jag ändå står och stryker.Dessutom gäller det att utnyttja presentkortet.Du kan ju alltid önska dig påfyllning ijulklapp!!!
Kram Bettan

2007-09-08 @ 17:03:50
Postat av: william

Tack för påminnelsen. En ficklampspromenad låter trevligt. Vi vill bara ta upp några garderober först så att vi har något att stoppa den nystrukna tvätten i!!
/William

2007-09-08 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0