Mub mot mun metoden...

Nu har vi lagt piskan på oss själva och det med glädje. Vi har lyckats ragga ned familjen Hällström (2-4pers) för en fyra dagar lång arbetsvecka. Som de ska hjälpa oss med målning och tapetsering. TACK PÅ FÖRHAND!
Varifrån kommer då piskan. Jo. Vi måste få upp och grunda två väggar och olika innertak, fram tills dess. Dessutom grundbehandla hela det stora rummet. Får nog tagga ned lite på bloggandet ett tag.


image107


En effekt av ett års intensivt utbyggande är "arbetarhänder". Mina händer har blivit grövre, raspigare och mer tjockhudade. Jag definierar det gärna som positiv utveckling, eftersom sådana händer gör mig tryggare i min annars så osökra och velande manlighet. Nu skall jag bara se till att bli tystare och sluta ge muntligt uttryck för mina känslor. Då blir jag nog äntligen och slutligen en fulländad man.



Kommentarer
Postat av: Bettan

William!
TVIVLA INTE på den MANLIGHET som är D U.
Grova raspiga händer och TYSTHET är INGA manliga egenskaper som är att hurra för.Isynnerhet tystheten.Jag riktigt ryser inför sådana egenskaper.Lita på en av livet formad ÄLDRE kvinna.
Fortsätt att vara som DU är.Låt inga TVIVEL komma in i ditt hjärta.Jag tycker att du är en TOPPENMAN.
Att försöka göra sitt allra BÄSTA det är MANLIGT!!!

2007-11-07 @ 06:59:17
Postat av: Inger

Instämmer helt och fullt med Bettan.......Mamma

2007-11-07 @ 08:21:24
Postat av: william

Hej!

Jag skrev det med viss ironi och självdistans....

2007-11-07 @ 10:48:18
Postat av: Bettan

VILKEN TUR!!!
Din image hos mig är fortfarande intakt!
Ju längre dagen led idag började jag misstänka att du skojade bara...

2007-11-07 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0