Nu blev det så där sent igen...

Hinner liksom inte riktigt tänka igenom mina inlägg här på bloggen - är alltid så stressad att komma isäng. Så ni får hålla till godo, med lite halvgenomtänkta (läs helspontana) yttringar. Klockan är snart tre och jag och Jenny ska lussa för barnen klockan 06:45. Alltså gäller det att vara kortfattad. Målat om Tages golv två varv till - det har till slut blivit grått. Hängt om dörren på kylskåpet och borrat för de knoppar som ska appliceras på köksskåpen. Nu ska jag packa in lussebullarna som Jenny bakade fram till 01:00 i plastpåsar. Alla utom en, som jag tänker tjuvknapra på, men schhh säg inget!!

/William

Kommentarer
Postat av: Drasse

Du är omänskligt stark. Som en norrländsk urkraft. Hälsa familjen. GOD JUL

2007-12-18 @ 22:00:53
Postat av: jenny

kände du att jag glömt sockret i dem?

2007-12-20 @ 02:18:44
Postat av: william

Drasse!

Jag tycker det är kul att du är inne och läser på bloggen ibland. Urstark knappast. Jag sover mer nu, med vissa nätter som undantag, än jag gjorde för ett halvår sedan. Jag har upptäckt att jag blir lätt knäpp i huvudet av att sova alldeles för lite. Personlighetsstörningar som tystlåten, trög, längsam och sur kan förknippas med sömnbrist och har blivit en alltmer påtaglig del av min egen karaktär. Hoppas inte sådana förändringar sätter sig kroniskt när sömnbristen är långvarig....

Jenny!
Ja, jag märkte att de inte var alltför söta, men jag tog ett pekfinger fullt med sockerkristyr och smetade på bullarna (obs pluralis) så kompenserade jag för den lilla missen!

2007-12-23 @ 02:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0