Det bästa sättet att vakna!

image72


Det bästa sättet att vakna
är att höra en mycket välkänd sång
och in kommer mina barn och 
hon jag älskar
med ljus och inslagna
överraskningar.
Entusiatiska och glada
river barnen omslagspappret.
Det finns inget annat.
Leende
Min familj.

Allt eftersom dagen lider inser jag vilken priviligierad människa jag är. En granne hänger upp svenska flaggan för att fira min dag. En mamma har kört bil 120 milför att laga oss en magnifik kräftsoppa till kalaset. En svärfar lägger ned massor av tid i sitt liv - för att vi ska bo bra! En svärmor kommer förbi med glada miner, kramar och bra att ha saker. En pappa betalar dyra pengar för ett extra boende. För extra tid med sitt barn. Och sina barnbarn.

Tacksamheten kan inte fyllas med ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0