Övervåld i lådbilsrace - JO rasande

Nu är jag lite trött. Ögonen grusar och klockan har passerat midnatt. Det gör den nästan jämt tycker jag. Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, klockan har lik förbannat passerat midnatt!! Det grusar i ögonen.

DIktar´n slår till:



I en unken tvåa på Söder
låg ett par i sovsäck.

I en unken tvåa på söder
sover ingen mer

Definitivt trött.

Varit på partimöte. Den deliberativa demokratin tycks långt borta i Nora kommunstyrelse.
Sandlåda är för moget. Politiken är ett babygym!!

/William

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej William!

Har precis hittat till din fina blogg efter att ha läst på Lindas blogg. Känns numera som om jag är en människa som hänger med i teknikens utveckling då jag numera har hittat tre bloggar som jag hälsar på mer eller mindre varje dag. Ha en bra dag!

Kram Anna

2007-04-16 @ 10:21:55
Postat av: William

Hej Anna!

Bara för tydlighetens skull, är det Anna Kessling??

Ha det gott du med...who ever you are...

/William

2007-04-17 @ 15:35:40
Postat av: Anna

Hej hej!

Ja det stämmer att det är Anna Kessling som skriver - Jag gillar din dikt om våren!

Anna

2007-04-18 @ 09:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0