Jag är ofantligt rik

Jag känner mig sliten. Som en infektion i kroppen idag. Men den sitter nog inte i kroppen egentligen, utan mer i själen. Privat - vill inte lägga ut för mycket av det på bloggen. Som för att piffa upp, några mycket fräscha foton från maj månad, några från idag.
image133


Det är också värt att i denna tid av slitningar och tankar är det de mest värdefulla som lyser upp. Som min sambo! Verkligen!! Mina barn, min mamma, min släkt, de i byn. Och pappa.






Bröstorp är i det närmaste oslagbart om våren. I alla fall när solen lyser. Några av bilderna nedan är från en utflykt för några veckor sedan till Järleån.

image138


Det finns tillfällen då mina barn frågar mig om jag är rik. Jag är ofantligt rik! Men inte på pengar.


                             

Kommentarer
Postat av: Pernilla A

Tack för att vi fick ta del av härliga vårbilder! Ja Bröstorp är oslagbart på våren, tom Tansen ligger allt i lä fast det är rätt fint här också med 27gradig värme, blommande bougavilla och amaryllis i rabatterna.
Kul att kunna följa er vardag från Nepal!

2008-05-15 @ 17:52:57
Postat av: Drasse

Kul att checka in hos dig ibland. Du är ju mystisk som vanligt. Men kul. Ordnade en konferens i dag där Bo Strömstedt, legendaren, 80+ avslutningstalade. Briljant om svenskans rikedom. Det hade du gillat.

2008-05-15 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0