Det var längesedan...

Det var längesedan jag tittade på TV hemma.
Det var längesedan jag inte hade något att göra. (Tror att det senast var under Kritaperioden)
Det var längesedan jag tog en öl på puben.
Det var längesedan jag kände mig klar.

Men nu är nu. TVn saknar jag inte. Om man inte har något att göra blir det lätt tråkigt. En öl på puben räcker inte. Och nu är jag klar för att gå och lägga mig. Se, det blev ju bra till slut i alla fall.




Övriga saker som är bra. Jenny har torkat golvet ikväll. Mina barn ligger vid god vigör och sover gott. Jag är stark och frisk. Vädret var fint idag. Spishällen är ren. Jag har lärt mig lite franska. Vi har nog lyckats fixa en lägenhet åt Fifi i Stockholm...

Livet Ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0