Lite av Stockholm bl.a.


Någonstans på söder. Det är sent och kallt. Hungriga.
Då kändes det här stället som en frälsning.



När vi sedan var övermätta och såg ned på en fortfarande halvfull tallrik.
Pommesfrites simmandes i vatten och kebabsås. 
Var det inte lika tilltalande.

Strax innan, tittade vi en stund på Bounce föreställning Caution. Inledningsvis ruggigt tät och häftig. Allt flyter tyvärr ut till någon form av tonårigt beachparty. Men genomgående otroligt skickliga dansare (som skär sig lite)




När jag klev in på Rival i Stockholm (hotellet där vi bodde) var den första perosnen jag mötte Benny Andersson. Direkt från en av entréns toaletter. Det bara fräste av heltäckningsmattan när skosulorna på denna megakändis svepte över den. Ljudet från toaletten var mer av en blöt karaktär, liksom spolande... (fotnot Benny Andersson äger Rival)



Och avslutningsvis vill jag bara  visa upp bilderna från den ryske konstnären Oleg. De får mig attt må illa. Bra konst, helt enkelt.







Nu säger vi. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0