Fullmäktigt!

Var i förrgår på mitt första fullmäktigemöte som representant för miljöpartiet. Det var kul! Ja, ja jag vet, men alla behöver inte tycka samma saker är kul. Jag tycker förövrigt att bajs är roligt också. Försök tillexempel att byta ut ett ord i filmtitlar med ordet bajs. Ta några rejäla skärmstänkare innan ni börjar leken, ska ni se att ni snart också tycker att bajs är roligt.

Jag har hittat facebook, men kan ju inte hålla på med det också. Verkade dock lite kul...

JAK-sektionen: En grundtes inom JAK är ju att räntan omfördelar kapitaltillgångarna i samhället från de som har lite (och därför måste låna) till de som har mycket ( och därför kan låna ut). Låter logiskt tycker jag. Någon av annan åsikt? Gör gärna er röst hörd!!

image83
TITTA EN MASK!!
Och den liknar pappa på pricken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0