Svårslaget!

Just den stunden

När jag ligger på madrassen
med två små huvuden vilandes mot
mitt bröst.

Sagoboken är nyss lagd åt sidan.
Och de har krupit riktigt nära.
 
Jag slappnar av
och somnar
tillsammans med
mina barn.



image95


Är det någon som vet var jag kan få tag i denna film? Jag minns att jag tyckte så mycket om den. Jag kan betala ganska mycket. Det finns pengar att tjäna!!


Jag och Tage gick på en första gitarrkursträff idag. Men vi drar oss nog ur. Den aktuelle gitarrläraren verkar inte riktigt ha den där rätta småbarnspedagogiska känslan.

Strax innan midnatt blev jag färdig med min första kaklingsession. Jag satte kakelplator själv!! Med såndär spade och allt! Bör påpekas att där jag kaklar ska vi ha väggfasta garderober. Så inget kommer att synas. Safe!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag tror att D U snart kommer att vara KAKLINGSEXPERT.
"Övning ger färdighet"!

2007-10-12 @ 08:22:47
Postat av: Bettan

Hej!
Killen med STORT film intresse heter Thomas Hansen(14783).
Lycka Till o HÄLSA från mig om du ringer honom.

2007-10-13 @ 07:39:39
Postat av: William

Hej!

Ja kaklingen gick ju sisådär, Sven fick nämligen höja diskbänken för att den skulle stämma med kaklet...men som sagt det där om övning...

Tack för telefonnumret. Får se om jag vågar ringa. Jag har bara beställt mat av honom tidigare!!

2007-10-16 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0