Spack!!

SPACK!!

Skulle inte det fungera som någon ny förorts-/amerikansk slang. Jag tycker det finns lite potetial i uttrycket. Vad det betyder?? Vet inte.

Vilken härlig spack jag gled på i morse!

För mig är spack början av ordet spackla. Det jag ägnat kvällen åt. Spacklat mitt och Jennys blivande sovrum. Det som Fifi komer att få bo i under en viss framtid (3 mån - 1 år).


image60


Pappa är på besök. Bor i lägenheten i Nora och besöker oss på dagarna. Hjälpte mig att sätta ihop fyra IKEA-garederober idag. Tack!

Algot älskar att springa upp till farfars lägenhetsdörr och plinga på. Det är värt mer än att få vara hemma och bära in glass efter glassbilen leverat sina värdefulla varor. Det är inte illa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0