Tillbaka i bloggdjungeln!!

image63


Så, då är vi tillbaka hemma igen.

Massor av lyckligt, fria västkustnakna barn.

Tid att tänka.

Nu är klockan snart ett och det känns som om jag inte har tid att blogga.
Jag är tillbaka.


Jenny jobbar. Jag hemma. Algot har ett obrukbart ben.
Ämlig och orörlig.

På födelsedagsfest idag. Mannen, i min ålder mitt emot, börjar replikväxlingen.
- Har du börjat jobba än, William?
- Näe, jag är föräldraledig den här terminen.
- Vilket lyx!

Fika och godisstopp på mig och Jenny två månader. Tycker jag är skönt.
Snick, Snack, Snickers

image64

Kommentarer
Postat av: Drasse

Filken fin och snygg familj ni är! Mannen på festen verkar ju ha koll.

2007-08-16 @ 21:02:27
Postat av: william

Visst! Stenkoll. Ändå känns det på något sätt bra. Vid sådana samtal känner jag att min erfarenhetsmassa vida överstiger min samtalspartners. Och jag kan lugnt luta mig tillbaka, utan vidare replik, och kännna mig nöjd.

2007-08-17 @ 00:46:38
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild på familjen! Den andas verkligen sommar, kärlek och bruna ben.
Jag har inte sett det tidigare, men Jenny är så lik Kerstin på bilden
tycker
Annica

2007-08-23 @ 17:34:25
Postat av: William

Hej!
Lika mon belle mere??(försöker lära mig franska)Strålande!! För en vackrare kvinna än Kerstin står ej att finna. Undantaget Jenny givetvis.
Hälsa gärna meinen Schweigermutter när du träffar henne på jobbet.
/William

2007-08-25 @ 08:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0