Mina sexuella fantasier!

Jag tänker inte skriva om mina sexuella fantasier. Jag vill bara se om kvällspressens val av löpsedelsämnen ger ökad upplaga. Mitt lilla experiment borde isådana fall tydligt påverka min blogstatistik och markant öka antalet unika besökare...

Jag har som sagt sålt vår Volvo, men också fått fordonsskatteblanketten för nästa år (maj 2007-apr2008). Och jag blir tvungen att betala! Eftersom jag ägde bilen i betalningsmånadens början. Bilen sålde jag för 1700. Skatten är 1400. Jag betalar. Köparen ställer av bilen. Han får ut skattepengarna. 1400. Han har i praktiken köpt bilen för 300 kronor.

Dåliga affärer måste man göra ibland, för att kunna glädjas åt att göra bra affärer!!

Igår rev jag bort takpappen på lekstugan och började lägga ny. Vädret var underbart. Sommar i april. Barnen lekte ute och vi tog Kaffe mot lektugeväggen.

Också har vår rakryggade regering äntligen börjat få ordentligt med fart på blåslampan. Sjukintyg från första dagen. Det är grejer det!! Ursäkta jag är snuvig och har ont i huvudet, skulle jag kunna få en läkartid. Javisst! Läkare kostar väl bara i runda slängar 1500 spänn i timmen! Det är ju en hel bil!!

image15




Kommentarer
Postat av: Karin Führ Lindqvist

Kul med blogg!
Förstår inte riktigt varför du sålt Volvon som du var så himla nöjd med?
Tack för senast förresten, det var himla najs att hälsa på.
Fyndbussen har gått varm, har ännu inte kunnat lista ut vilken sång det är som spelas. Vet bara att den är väldigt enerverande.
Hälsa familjen!
Kram Karin

2007-04-16 @ 14:27:30
Postat av: william

Hej Karin!

Det var roligt att ha er här! Är det inte blinka lilla stjärna på engelska som bussen spelar?

Varför jag sålde Världens bästa bil?? Jo, 8 2:or på besiktiningen. Ibland har solen stora fläckar, eller vad det heter.

Hälsa Kalle och Sixten!!

/William

2007-04-18 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0